کارشناس فروش : ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰

شرکت تولید قیر عایق کرج


شرکت تولید قیر عایق کرج,شرکت تولید قیر عایق کرج, فروش و اجرای عایق های رطوبتی حرارتی صوتی







پر مخاطب ها

    عرضه انواع عایق نانو نمای خارجی ساختمان : فروش عایق نانو نمای خارجی ساختمان با برند , از بهترین محصولات عایق رطوبتی مایع نمای ساختمان, با قیمتی بسیار مناسب عرضه می‌شود. عایق نانو از مزیت‌ها و کاربردهای بی شماری برخوردار است. که در جهت زیبا سازی نمای خارجی ساختمان‌ها به کار می‌رود. برای شناخت این محصول به شما پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را مطالعه نمایید. عایق کاری نمای خارجی ساختمان باعث زیبایی ساختمان و همچنین زیبایی شهر می شود. این امر مقاومت نمای ساختمان را نیز زیاد می کند. و همچنین از اهمیت بسیاری نیز برخوردار می‌باشد. که در ادامه به چند مورد آن اشاره می‌کنیم.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    30 مرداد 1402 - 11:46
    بازدید : 39

    تولید انواع روکش اپوکسی ضد اسید در گلشهر : روکش اپوکسی ضد اسید بر پايه هاردنر سيكلو آليفاتيک پلی آمین اصلاح شده و رزین اپوكسی نولاک توليد می گردد، در ساختار اين محصول از هيچ گونه حلال و رقيق كننده ای استفاده نشده است و همين امر موجب می گردد كه ساختار پليمری محصول پس از واكنش ثابت بماند و خصوصيات شيميایی آن تغییر نکند. ترکیبات استفاده شده در ساخت روکش اپوکسی ضد اسید به گونه ای طراحی شده است که ساختار پلیمری آن پس از اتمام مراحل واکنش و سخت شدن به حالت پایدار رسیده و خواص شیمیایی، مکانیکی و حرارتی آن ثابت باقی می‌مانند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    29 مرداد 1402 - 14:24
    بازدید : 67

    روش اجرای صحیح رنگ استخری عایق کاری : رنگ استخری پوششی بر پایه انواع پلیمر‌ها و رزین‌های نانو می‌باشد که بسیار مقاوم در برابر آب و اشعه  UV هستند. این محصول به عنوان پوشش نهایی برای سازه‌های آبی و مکان‌هایی که نیاز به حفظ نمای ظاهر دارند، استفاده می‌شود. این رنگ نانو اکریلیک به دو صورت پایه آب و پایه حلالی  قابل ارائه می‌باشد. نوع پایه حلالی این محصول بر پایه رزین‌های وارداتی می‌باشد. این رنگ، پس از خشک شدن نسبت به نوع پایه آب خود دارای مقاومت و طول عمر و دوام بالاتر هستند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    28 مرداد 1402 - 10:48
    بازدید : 44

    مزایای اجرای عایق کاری مخازن فلزی در کرج : عایق کاری مخزن‌های فلزی مزیت‌های فراوانی دارد که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم اینکه خنثی‌سازی تاثیرات آفتاب و تغییرات دمایی بسیاری از مواقع تانکرها و منابع فلزی دائما در تیررس نور آفتاب هستند. همچنین سطح آن‌ها در مقابل باران، برف و سرما پوششی ندارد و تغییرات دمایی زیادی را تجربه می‌کنند. فلز ضریب انتقال حرارت بسیار بالایی دارد. در نتیجه گرما یا سرما به سرعت به مایع درون تانکر منتقل می‌شود که می‌تواند باعث یخ زدگی، تبخیر، واکنش شیمیایی و افت کیفیت شود. عایق کاری می‌تواند این اثرات را خنثی کند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    26 مرداد 1402 - 11:3
    بازدید : 51

    اجرای انواع ایزوگام مایع رنگی و بیرنگ در بام : راحتی در استفاده از ایزوگام‌ های مایع و کیفیت خوب این مورد باعث شد که این محصول در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه شود. این عایق تهیه شده بر پایه قیر امولسیونی در دو نوع بی‌رنگ و رنگ‌دار تولید می‌شود. نوع رنگ‌ دار آن طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را شامل می‌شود و کیفیت بسیار بالایی دارند که این باعث شده در قسمت‌های مختلف ساختمان به‌راحتی بتوان از آن استفاده کرد. نوع رنگ‌دار و بی‌رنگ تفاوت آن‌چنانی ندارند و تنها فرق اصلی آن در این است که ایزوگام‌های رنگ‌دار یک ماده شیمیایی بیشتر از ایزوگام بی‌رنگ دارند. این ایزوگام عایق بسیار قوی است و در مناطقی که رطوبت بالایی دارند مانند شمال بیشترین نصب را دارد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    24 مرداد 1402 - 12:54
    بازدید : 34

    انواع کاربرد ایزوگام مایع عایق بندی در سطوح : کاربرد ایزوگام مایع محدود نیست و شما می‌توانید از این عایق رطوبتی به سادگی روی کلیه سطوح از جمله سیمان، فلز، چوب، آسفالت و… استفاده کنید. چنانچه به کاربرد اصلی این عایق بخواهیم اشاره‌ای داشته باشیم، آبگیری سطح است. بسیاری امروزه برای آب‌بندی کف استخر، مخزن‌های آب، پشت‌بام، کانال‌های ورودی و خروجی آب، تونل‌ها، پی سازه، آب‌بندی توالت، لوله‌های آب، پارکینگ‌های طبقاتی، سردخانه‌ها و… از ایزوگام مایع استفاده می‌کنند. این نکته را باید مدنظر داشته باشید که هزینه نصب ایزوگام مایع روی سطوحی که هموار نیستند، تقریباً قیمت و هزینه بالاتری را برآورد می‌کند و این شاید یک عیب و ایراد به شمار آید ولی تیم البرز ارغوان، در این مواقع منصفانه‌ترین قیمت ایزوگام را پیشنهاد می‌دهند تا رضایت شما را به دست آورند. ناگفته نماند که زمان بارش باران و یا هوای ابری هم نمی‌توان به نصب ایزوگام مایع پرداخت و این نکات را باید نصاب مدنظر داشته باشد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    23 مرداد 1402 - 10:54
    بازدید : 40

    بهترین ماستیک و درزبندهای گرم ریز در کرج : ماستیک و درزبندها به خانواده ای از محصولات گفته می شود که برای پر سازی درزهای انبساطی و حفرات با هدف آب بندی ، زیبایی ،پاکیزگی و جلوگیری از جمع شدگی گرد و غبار استفاده می شود. این محصولات بر اساس پایه دارای انواع مختلفی مباشند که هر یک دارای توانمندی های مختلفی می باشد. درزگیر (ماستیک) پلی یورتان یک محصول یک جزئی با فرمولاسیون ویژه، عملکرد بالا و یک درزگیر ضد آب بر پایه پلی یورتان است که برای کاربری در تمام اتصالات سازه ای به جهت آب بند کردن بادوام استفاده می شود. ماستیک پلی یورتان یک ماده فشرده در داخل درزها ایجاد می‌کند و عبور آب را مسدود می‌کند. این محصول بر پایه رزین‌ های پلی یورتان هیدروفوبیک الاستومتریک است که منجر به مقاومت مکانیکی، شیمیایی و حرارتی بالا و افزایش مقاومت طبیعی سازه می‌ شود. این محصول با واکنش با زمین و رطوبت هوا عمل آوری می‌شود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    22 مرداد 1402 - 12:5
    بازدید : 42

    بهترین پوشش های پلی یورتان در صنعت ساختمان سازی :پوشش های پلی یورتان بر روی سطوح کف مجتمع های تجاری، کارخانجات صنعتی و سالن های ورزشی قابل اعمال است. استفاده از کف پوش های پلی یورتان از کاربرد پوشش های پلی یورتان در صنعت دکوراسیون داخلی است که در فضاهایی مانند سالن های بولینگ به لاین های آن درخشش، براقیت و مقاومت می بخشد. به طور کلی در مکان هایی که زیبایی بصری کفپوش ها مهم است پوشش های پلی یورتان کاندیدهای خوبی برای پوشش دهی آن ها هستند. افزون بر این پوشش های پلی یورتان در مقابل اشعه uv مقاومت و ماندگاری بسیار خوبی دارند به همین خاطر در پوشش دهی مکان های رو باز (out-door) نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. پوشش های پلی یورتانی جایگزین خوبی برای پوشش های اپوکسی در فضاهای باز هستند چرا پوشش های اپوکسی وقتی در معرض نور خورشید قرار می گیرند در دراز مدت دچار زرد شدگی می شوند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    21 مرداد 1402 - 10:13
    بازدید : 46

    فروش انواع رنگ ضد آب نانو در کرج تهران : این عایق به صورت مایع میباشد که به خاطر رزین موجود در عایق رنگی نانو استاپ روی تمامی سطوح قابلیت اجرا دارد. عایق استخر نانو استاپ جایگزین مناسب قیرگونی وایزوگام شده و روش اجرای بسیار ساده نیز دارد. در آببندی استخر با رنگ استخر نانو استاپ شما میتوانید به وسیله قلمو،غلطک یا پیسوله عایق نانو استاپ را اجرا نمایید.عایق رطوبتی نانو بعد از خشک شدن به صورت یک لایه لاستبک درامده و خاصیت کشسان خواهد داشت به این صورت که اگر ترک یا درزی روی سطح زیر کار بوجود بیاید،عایق استخر نانو استاپ با درز بوجود آمده کش خواهد آمد.البته باید توجه داشت که ترک مذکور باید در حد ترک مویی باشد نه شکاف و ترک خوردگی عمیق.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    19 مرداد 1402 - 12:37
    بازدید : 39

    بهترین عایق های رطوبتی قیر در ساختمان سازی : عایق‌ های رطوبتی به مواد ضد آبی گفته می‌ شود که بسیار مقاوم و بادوام در برابر نم و رطوبت بوده و در قسمت ‌های مشخصی از سازه نصب می‌ شوند. وظیفه اصلی عایق ‌های رطوبتی جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت به داخل سازه است. به ‌عنوان مثال در پشت ‌بام منازل از عایق‌ های رطوبتی مانند ایزوگام، قیرگونی و یا عایق ‌های رطوبتی قیری جهت جلوگیری از نفوذ آب حاصل از بارش باران و برف استفاده‌ شده و تمامی سطح پشت ‌بام را پوشش می ‌دهند. قیر به ماده سیاه‌ رنگی گفته می ‌شود که آخرین ماده حاصل از تقطیر نفت در دمای ۳۸۰ درجه سانتی ‌گراد است. قیر از مجموعه‌ ای از هیدروکربن‌ های آلی با ترکیبات پیچیده‌ ای که از نفت خام حاصل می ‌شود تشکیل شده ‌است. عایق ‌های رطوبتی قیری براساس مواد تشکیل‌ دهنده به ۲ دسته تقسیم ‌بندی می‌شوند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    18 مرداد 1402 - 12:46
    بازدید : 34

    تولید عایق های صدا توکار دیواری در کرج : زندگی شهری و آپارتمان نشینی امروزه فضایی به مراتب پر سر و صداتر دارای آلودگی صوتی بیشتر را در جوامع امروز به وجود آورده است. در این میان متاسفانه عدم توجه به اصول عایق بندی صوتی و جلوگیری از نفوذ صدا در منازل مسکونی به ویزه آپارتمان ها باعث شده صداهای مزاحم و آلودگی های صوتی بخش جدایی ناپذیری از زندگی افراد باشد. تحقیقات علمی در زمینه تاثیر نویز و صداهای مزاحم بر سلامتی نشان می دهد که آلودگی صوتی یکی از عوامل و تشدید کننده صدمات جدی مانند بیماری های قلبی عروقی، فشار خون، استرس و فشار روحی، ناراحتی های اعصاب، کاهش کارایی و بی خوابی می باشد. همچنین آسیب پذیری کودکان در برابر آلودگی صوتی شدید تر بوده و نویز ها تاپیرات منفی جدی تر و شدیدتری روی کودکان دارند. حتی خو گرفتن و حساس نبودن نسبت به صداهای مزاحم دلیلی بر مصونیت فرد نیست و نویز در هر حال تاثیر منفی خود را بر سلامت فرد می گذارد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    18 مرداد 1402 - 8:7
    بازدید : 32

    قیمت انواع پوشش های عایق استخر نانو : پوشش های عایق استخر یکی دیگر از گزینه های عایق استخر است. این پوشش‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که روی آب استخر شما شناور شوند و یک مهر و موم هوا را ایجاد کنند. روکش های عایق استخر مقرون به صرفه هستند و می توانند توسط دست اندرکاران نصب شوند. با این حال، آنها به اندازه عایق فوم اسپری موثر نیستند و ممکن است برداشتن و تعویض آن ناخوشایند باشد. پوشش های عایق استخر معمولاً برای کاهش تبخیر آب و حفظ دمای مناسب آب استخر استفاده می شوند. این پوشش ها می توانند از جنس های مختلفی تهیه شوند، مانند پلی اتیلن، وینیل و یا PVC.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    16 مرداد 1402 - 10:39
    بازدید : 44

    کارایی عایق امولسیونی در آب بندی پشت بام ها : تشکیل ترک در سازه های بتنی به لحاظ از دست دادن آب اختلاط در حالت خمیری، یکی از معضلات موجود برای کارفرمایان و مجریان محترم سازه های بتنی است. وقتی بتن در حالت خمیری ، آب از دست می دهد و یا آب اختلاط توسط مقاطع پیرامون جذب می گردد ، پدیده جمع شدگی و اُفت حجمی در بتن اتفاق می افتد که در انتها منجر به ایجاد ترک های سطحی و یا عمقی در بتن خواهد شد. ترک ها بهترین و ساده ترین راه نفوذ یون ها و مواد مخرب به داخل بتن و ایجاد خوردگی بر روی شبکه میلگردی می باشند . نفوذ یون ها و عوامل محیطی مخرب ، در سازه های بتنی مدفون و یا نیمه مدفون در خاک مانند فونداسیون ها، شدیدتر است که عوارض جبران ناپذیری را برای سازه به وجود خواهد آورد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    15 مرداد 1402 - 12:15
    بازدید : 39

    بهترین پوشش های پلیمری سقف جهت آب بندی : پوشش های پلیمری سقف که از جمله پوشش هایی هستن که در جهت جلوگیری از نفوذ عوامل جوی و نوری به سطح های زیرین مورد استفاده قرار می گیرند بر پایه های متعددی تولید میگردند. همچنین پوشش های اکریلیکی، کفپوش پلی یورتان و آکریلات ها دارای کاربرد های گسترده ای در پوشش های پلیمری سقف می باشند که این نوع پوشش ها به صورت کلی بعد از آماده سازی سطوح و اعمال پرایمر با ضخامت هایی بین ۲ تا ۴ میلیمتر انجام می شود. پوشش های اکریلیک دارلی بیشتری کاربرد در عایق های بام را دارند که با رنگ سفید و با هدف آب بندی کامل سقف بر روی سقف اعمال می گردند. پوشش های سقف به دو صورت دستی و پاششی قابل اجرا را بر روی سطوح را دارند

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    14 مرداد 1402 - 12:57
    بازدید : 64

    خرید پوشش ضد حریق عایق بندی مخازن کرج  : پوشش ضد حریق یکی از مصالح ایمنی برای ساختمان ها، سازه های فلزی و فولادی است. این پوشش ها در سه نوع پوشش معدنی، رنگ های منبسط شونده و صفحات ضد عایق استفاده می شوند که برای ایجاد لایه های مقاومتی ، حفظ سازه ها و اسکلت ساختمانی در مراکز حساس  مانند: نیروگاه ها، پالایشگاه ها و همچنین برج و ساختمان های تجاری مسکونی استفاده می شود. پوشش مقاوم به حریق لایه هایی هستند که در عملیات عایق کاری سازه ها، آن ها را در برابر آتش و پدیده های مشابه مقاوم می کنند. در واقع پوشش های ضد حریق، رنگ ها، ملات و لایه هایی منبسط شونده هستند که در برابر آتش مقاوم می باشند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    12 مرداد 1402 - 13:54
    بازدید : 53

     

    بهترین روش اجرای عایق بندی استخر سیمانی : عایق کردن استخر از طریق پودر کریستالی شونده و پودر نفوذگر بهتر است که با سایر روش‌ها به‌عنوان مکمل استفاده شود. پودر نفوذگر کریستال شونده از سیمان، سیلیس و سایر ترکیبات تشکیل شده است. پس از به کار بردن این مواد، پودر به داخل سیمان استخر نفوذ می‌کند و آن را در برابر رطوبت مقاوم می‌سازد. ژل میکروسیلیس نیز یکی دیگر از موادی است که برای عایق‌بندی استخر سیمانی و مخازن آب به کار می‌رود. این ترکیب علاوه‌بر این‌که باعث نفوذناپذیر کردن سازه‌های آبی می‌شود، به دوام و ماندگاری بیشتر بتن نیز کمک شایانی می‌کند.

     

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    11 مرداد 1402 - 12:42
    بازدید : 55

    بهترین چسب های ماستیک آب بندی و درزگیری : چسب های ماستیک با نظر به ویژگی ها و مزایایی که دارند، در مدل ها و رنگ های متنوعی در بازار تولید و عرضه می شوند. یکی از مزیت های این چسب نیز برخورداری از طیف رنگ های متنوعی می باشد. شما نیز می توانید با توجه به رنگ محل چسبندگی و اتصال خود، چسب ماستیک را خریداری کنید. به عنوان مثال چسب ماستیک در رنگ های سفید، قهوه ای و ... تولید می شوند که در سرویس های بهداشتی و حمام با سرامیک های سفید، چسب ماستیک سفید مورد استفاده قرار می گیرد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    10 مرداد 1402 - 12:46
    بازدید : 47

    بهترین روش های عایق کاری لوله های ساختمانی : عایق کاری لوله بهترین راه برای نگهداری و افزایش طول عمر انواع لوله‌ها از جمله لوله‌های فولادی است که انواع مختلفی از آن‌ها در بازار موجود بوده و هر کدام کارایی و قابلیت‌های خاص خود را دارا هستند. با عایق‌کاری لوله‌های ساختمانی می‌توانیم علاوه بر افزایش کارایی و طول عمر لوله، مصرف انرژی ساختمان را نیز کاهش داده و حتی از شر صداها و نویزهای مزاحم سیستم لوله‌کشی نیز خلاص شویم. عایق‌کاری می‌تواند در انواع قسمت‌ های یک ساختمان انجام شود و با بهینه‌سازی این قسمت‌ها ما را ازهدررفت انرژی و هزینه‌های تعمیر و نگهداری خلاص کند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    9 مرداد 1402 - 11:28
    بازدید : 92

    بهترین پوشش عایق رطوبتی استخر در کرج : نفوذ آب یکی از عواملی است که باعث نم و رطوبت در استخر و ساختمان ها می شود و اگر برای جلوگیری از آن اقدامی نشود باعث ایجاد خسارت و کاهش عمر مفید ساختمان می شود، عایق رطوبتی امروزه در بسیاری از صنایع کاربرد دارد. این نوع عایق پوششی است که امروزه می توان در عایق بندی پشت بام ها، استخر، دیوار ها و لوله ها در برابر نفوذ آب استفاده نمود، این نوع عایق از انواع مختلفی تشکیل شده است و هر کدام از آن ها برای مکان به خصوصی استفاده می شود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    8 مرداد 1402 - 11:23
    بازدید : 57

    فروش ایزوگام نانو پلیمری مایع در سراسر کشور : ایزوگام مایع از جمله محصولات اصلی شرکت گوهر شیمی عایق پایتخت است، این محصول در ابتدا به نام ایزوفیکس پلاس شناخته میشد، اما به دلایل مختلفی مجبور به تغییر اسم این محصول شدیم و امروزه این محصول با نام ایزوگام مایع شناخته می شود. ایزوگام مایع یا همان نانو ایزوگام مایع متشکل از قیر امولسیونی با رزین‌ های امولسیونی، الیاف پلی‌ پروپیلن و فیلر های مصنوعی و معدنی می باشد. ایزوگام نانو پلیمری مایع بهترین عایق حال حاضر بوده که توانایی اجرا در چندین لایه را دارد، از این رو می‌ توان از آن برای عایق‌ بندی سطوح گوناگون ساختمانی، پوشش دهی حفاظتی فونداسیون بتنی، عایق کاری مکان های خیس و مرطوبی از جمله سرویس های بهداشتی، درزگیری آسفالت و معابر و همچنین عایق محافظتی برای سطوح فلزی جهت جلوگیری از اکسیداسیون آن ها استفاده نمود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    2 مرداد 1402 - 9:5
    بازدید : 60

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 450
    تعداد کل نظرات : 2